Kde nás najdete

mapa

V NAŠÍ OBCI PLATÍ ZÁKAZ PODOMNÍHO PRODEJE A NABÍZENÍ SLUŽEB

Kontaktní informace

Obecní úřad ve Vlčnově
Vlčnov 124
68761 Vlčnov

GPS souřadnice místa:
49°0'37.58"N,17°34'55.01"E

 


Telefon: 572675112
E-mail: obec@vlcnov.cz
WWW: www.vlcnov.cz/
ID Datové schránky: nx3bqjq

Pracovní doba:
Po 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Ut 7:00 - 11:30 hod. neúřední den
St 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Čt 7:00 - 15:00 hod.
Pa 7:00 - 14:00 hod.

polední přestávka
11:30 - 12:00 hod.


 

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Statistické údaje o obci

Obec Vlčnov
ZUJ:
592820
ID obce: 18389
Statut: Obec
Počet částí: 1
Katastrální výměra: 2130 ha
Počet obyvatel: 3047
Pošta: Ano
Škola: Ano
Zdravotnické zařízení: Ano
Policie: Ne
Kanalizace (ČOV): Ano
Vodovod: Ano
Plynofikace: Ano

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

TOPlist

TOPlist

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

3. Pojmenování (název) životní situace

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

4. Základní informace k životní situaci

Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, umožňuje právnickým a fyzickým osobám požádat o zapsání jejich sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek (dále též "CES") vedené na Ministerstvu kultury. Po provedení zápisu je sbírka chráněna podle citovaného právního předpisu. Pro jejího vlastníka z toho vyplývají práva a povinnosti.
Centrální evidence sbírek je veřejnosti přístupným informačním systémem, který je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva kultury, na nichž je možné shlédnout všechny platné zápisy sbírek.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zapsání sbírky do CES žádá právnická nebo fyzická osoba, která je jejím vlastníkem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zašlete písemnou žádost o zapsání sbírky do CES poštou na adresu příslušného úřadu (osobní návštěva není nutná).

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte žádost o zápis do centrální evidence sbírek.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K podání žádosti slouží tiskopis "Žádost o zápis do centrální evidence sbírek podle § 3 odst. 2 věty druhé a § 17 odst. 2 zákona č. 122/2000 Sb.", jehož vzor je uveden ve vyhlášce č. 275/2000 Sb., kterou se provádí zákon o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (část B).
Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost se vyřizuje v obecné lhůtě a po projednání žádosti v Radě pro centrální evidenci sbírek, která se schází zpravidla 2x ročně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.