Kde nás najdete

mapa

V NAŠÍ OBCI PLATÍ ZÁKAZ PODOMNÍHO PRODEJE A NABÍZENÍ SLUŽEB

Kontaktní informace

Obecní úřad ve Vlčnově
Vlčnov 124
68761 Vlčnov

GPS souřadnice místa:
49°0'37.58"N,17°34'55.01"E

 


Telefon: 572675112
E-mail: obec@vlcnov.cz
WWW: www.vlcnov.cz/
ID Datové schránky: nx3bqjq

Pracovní doba:
Po 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Ut 7:00 - 11:30 hod. neúřední den
St 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Čt 7:00 - 15:00 hod.
Pa 7:00 - 14:00 hod.

polední přestávka
11:30 - 12:00 hod.


 

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Statistické údaje o obci

Obec Vlčnov
ZUJ:
592820
ID obce: 18389
Statut: Obec
Počet částí: 1
Katastrální výměra: 2130 ha
Počet obyvatel: 3047
Pošta: Ano
Škola: Ano
Zdravotnické zařízení: Ano
Policie: Ne
Kanalizace (ČOV): Ano
Vodovod: Ano
Plynofikace: Ano

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

TOPlist

TOPlist

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Rušení provozu radiokomunikačních zařízení a sítí elektromagnetickým stíněním nebo odrazy elektromagnetických vln stavbami nebo činnostmi souvisejícími s prováděním stavby

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení provozu radiokomunikačních zařízení a sítí elektromagnetickým stíněním nebo odrazy elektromagnetických vln stavbami nebo činnostmi souvisejícími s prováděním stavby

4. Základní informace k životní situaci

Rušení provozu elektronických komunikačních zařízení a sítí, poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb je způsobeno:

  • elektromagnetickým stíněním,

  • odrazy elektromagnetických vln od staveb nebo

  • činnostmi souvisejícími s prováděním stavby.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Provozovatel elektronických komunikačních zařízení a sítí, podnikatel poskytující službu elektronických komunikací nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), jehož provoz je rušen, příp. stavebník (vlastník dotčené stavby) nebo osoby oprávněné za tyto osoby jednat.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Provozovatel, jehož provoz je rušen, je povinen vyzvat vlastníka nebo stavebníka dotčené stavby k uzavření dohody o vhodných opatřeních k odstranění tohoto rušení.

Nedojde-li k dohodě, rozhodne o způsobu odstranění rušení příslušný stavební úřad, a to na návrh jedné ze stran a po projednání s Českým telekomunikačním úřadem.

Není-li toto rozhodnutí vzhledem k povaze věci v působnosti příslušného stavebního úřadu, rozhodne o způsobu odstranění rušení Český telekomunikační úřad.

Náklady na odstranění rušení stavbami nese vlastník dotčené stavby, náklady na odstranění rušení činnostmi souvisejícími s prováděním stavby nese stavebník.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Nedojde-li k dohodě, je třeba se obrátit na příslušný stavební úřad (viz bod 06).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušném stavebním úřadu.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Návrh na rozhodnutí sporu dle § 100 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích a dle stavebního zákona.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Informace vám podá příslušný stavební úřad.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatky stanoví zákon o správních poplatcích.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty stanoví správní řád.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz nebo do datové schránky Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats; elektronický podpis není požadován.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky upravuje správní řád.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce upravuje zákon o elektronických komunikacích, stavební zákon a v obecné rovině správní řád.

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

 

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Český telekomunikační úřad - odbor kontroly a ochrany spotřebitele, tel.: 224 004 688

26. Kontaktní osoba

Ing. Jaromír Javůrek

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

18.10.2017

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace