Mobilní aplikace

v obraze

google-play-downloadapp-store-download

Kde nás najdete

mapa

V NAŠÍ OBCI PLATÍ ZÁKAZ PODOMNÍHO PRODEJE A NABÍZENÍ SLUŽEB

Kontaktní informace

Obecní úřad ve Vlčnově
Vlčnov 124
68761 Vlčnov

GPS souřadnice místa:
49°0'37.58"N,17°34'55.01"E

 


Telefon: 572675112
E-mail: obec@vlcnov.cz
WWW: www.vlcnov.cz/
ID Datové schránky: nx3bqjq

Pracovní doba:
Po 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Ut 7:00 - 11:30 hod. neúřední den
St 7:00 - 17:00 hod. úřední den
Čt 7:00 - 15:00 hod.
Pa 7:00 - 14:00 hod.

polední přestávka
11:30 - 12:00 hod.


 

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Statistické údaje o obci

Obec Vlčnov
ZUJ:
592820
ID obce: 18389
Statut: Obec
Počet částí: 1
Katastrální výměra: 2130 ha
Počet obyvatel: 3047
Pošta: Ano
Škola: Ano
Zdravotnické zařízení: Ano
Policie: Ne
Kanalizace (ČOV): Ano
Vodovod: Ano
Plynofikace: Ano

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

TOPlist

TOPlist

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

3. Pojmenování (název) životní situace

Podezření na zdravotní potíže související pravděpodobně s konzumací potravin

4. Základní informace k životní situaci

Každý občan, který má podezření, že jeho zdravotní potíže souvisí pravděpodobně s konzumací určité potraviny (nebo určitých potravin), může dát podnět k prošetření.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Jakákoliv osoba, ať již občan České republiky nebo cizí státní příslušník.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jasný a výstižný popis zdravotních potíží, jejich průběh, čas konzumace a čas projevu prvních potíží, popis potraviny a místo její konzumace nebo zakoupení, další informace - např. obal výrobku, nabývací doklady, lékařská zpráva z ošetření.
Podnět musí být podán neprodleně; v podnětu musí být uvedeny kontaktní údaje v případě nutnosti získání dalších informací.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Neprodlenou návštěvou zdravotnického zařízení a podrobení se odbornému vyšetření.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Šetření podnětu je zahájeno ihned po získání všech nezbytných informací, délka šetření není stanovena a odvíjí se od složitosti případu a šetření.
O výsledcích šetření je v souladu s principem dobré správy odesílatel podnětu informován.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

V případě potřeby a na vyžádání krajské hygienické stanice k došetření zdroje a přijetí opatření:

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět lze zaslat elektronicky na e-mailovou adresu příslušné krajské hygienické stanice.
Je ale vždy nezbytné uvést kontaktní údaje a pokud možno telefonní číslo, neboť bude nutné odesílatele podnětu kontaktovat z důvodu zjištění dalších podrobností nutných k vlastnímu šetření.

28. Popis byl naposledy aktualizován

29.07.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.