VEŘEJNÁ VÝZVA č. 2025.01 na obsazení pracovní pozice - fakturantka

Číslo jednací: 2025.01

Starosta obce Vlčnov v souladu s § 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů vyhlašuje

VEŘEJNOU VÝZVU č. 2025.01 na obsazení pracovní pozice

DRUH PRÁCE

Fakturant/ka

VYKONÁVANÁ AGENDA:

Fakturace: Provádění jednotlivých účetních zápisů o účetních případech včetně shromažďování a kontroly náležitostí dokladů účetních případů, komplexní zajišťování fakturace v organizaci, fakturace a likvidace faktur včetně kontroly položek a fakturovaných částek, ukládání účetních písemností a záznamů účetních jednotek a jejich uschovávání.

Doplňkové činnosti: Evidence hřbitovních míst a smluv, majetkové, poplatkové a mzdové agendy.

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

Vlčnov

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:

podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,

platová třída 7 (příloha č. 1 dle § 5 odst 1)

PRACOVNÍ POMĚR:

na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce; pracovní úvazek 40 hodin týdně

PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP:

po ukončení výběrového řízení, popř. dle dohody

Předpoklady:

  • státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie, nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

Další požadavky:

  • středoškolské vzdělání ekonomického směru, vysokoškolské vzdělání výhodou,

  • schopnost samostatného výkonu práce a rozhodování, analytické a koncepční myšlení, komunikační schopnosti, vysoká pečlivost a důslednost, časová flexibilita,

  • znalosti v oblasti finančního hospodaření, rozpočtu a účetnictví územních samosprávných celků výhodou,

  • znalost správního řádu a zákona o obcích výhodou,

  • zkušenosti se spisovou službou výhodou,

  • praxe ve veřejné správě výhodou,

  • výborná znalost práce na PC.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,

  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, průběžné vzdělávání,

  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,

  • stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv,

  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day,

  • příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění,

  • po zpracování osobní příplatek.

 

Náležitosti přihlášky uchazeče:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče,

  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,

  • datum a podpis uchazeče.

Doklady, které je nutné doložit k přihlášce:

  • vyplněný formulář Přihláška do výběrového řízení,

  • strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,

  • stručný motivační dopis,

  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Výpis z evidence Rejstříku trestů lze také při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.

Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání lze také při podání přihlášky připojit v prosté kopii.

Uchazeč pak v tomto případě předloží originál výpisu z evidence Rejstříku trestů a ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy/jmenováním.

Poskytnuté doklady a listiny si uchazeči mohou vyzvednout do 10 kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a listiny skartovány.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.

Lhůta pro podání přihlášky:

nejpozději do 23.4.2025 do 17:00 hod.

Forma přihlášky:

písemná nebo elektronická (datová schránka nebo e-mail)

Místo a způsob podání přihlášky:

Obecní úřad Vlčnov – do datové schránky, osobně nebo prostřednictvím pošty, v zalepené obálce označené slovy „Neotvírat – veřejná výzva č. 2025.01“ a s uvedením adresy podavatele

Adresa, na kterou se přihláška odesílá:

Obecní úřad Vlčnov, Vlčnov 124, 687 61 Vlčnov

Datová schránka: nx3bqjq

E-mail: obec@vlcnov.cz

 

Bližší informace o druhu práce podá: tel. 572675112 nebo dotaz emailem.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.

Obec Vlčnov bude poskytnuté osobní údaje zpracovávat pro účely výběrového řízení a souvisejících povinností. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení. Jako uchazeč máte právo požadovat přístup k osobním údajům a jejich opravu. Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů: poverenec@ub.cz.

Petr Kašpařík, v.r., starosta obce Vlčnov

textová verze  Typ: PDF dokument, Velikost: 120.36 kB
přihláška do řízení Typ: PDF dokument, Velikost: 106.2 kB,
přihláška do řízení odt
Typ: ODT dokument, Velikost: 26.06 kB

 
Datum sejmutí: 23. 4. 2025